W sierpniu wystartowała kampania Coca-Cola. Wielkoformatowa siatka pojawiła się na spektakularnej lokalizacji w Gdańsku.
W sierpniu Braughman Group Media realizuje kampanię dla UPC.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się m.in. w Centrum Warszawy, Wrocławiu, Krakowie oraz Katowicach.
W sierpniu swoją wielkoformatową kampanię rozpoczął Samsung. Reklamy pojawiły się w ścisłym Centrum Warszawy, Katowicach, Krakowie i Poznaniu.
W maju Braughman Group Media realizuje kampanię dla Orlenu.
Wielkoformatowa reklama pojawiła się w Centrum Warszawy.
Po raz kolejny Braughman realizuje kampanię wielkoformatową dla HBO. Reklamy pojawiły w Centrum Warszawy.
W kwietniu wystartowała wielkoformatowa kampania Orlen.
Spektakularne reklamy pojawiły się w Warszawie oraz Trójmieście.
W marcu wystartowała wielkoformatowa kampania Tommy Hilfiger.
Spektakularne reklamy pojawiły się w Warszawie, Wrocławiu oraz Trójmieście.
Po raz kolejny Braughman realizuje kampanię wielkoformatową dla TVN. Reklamy pojawiły między innymi w Warszawie, Katowicach i Poznaniu.
W marcu rozpoczęła się kampania Lavazza. Reklama pojawiła się w Warszawie na topowej lokalizacji vis a vis Złote Tarasy.
W lutym wystartowała kampania Coca-Cola. Wielkoformatowa siatka pojawiła się na spektakularnej lokalizacji w Warszawie.
Kolejna odsłona Netflix. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się na największych ścianach m.in w Warszawie oraz Poznaniu.
W lutym wystartowała ogólnopolska kampania dla Motoroli.
W styczniu rozpoczęła się kampania dla Porshe. Mega formaty pojawiły się w Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach oraz Łodzi.
Kolejna odsłona Netflixa. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się na największych ścianach m.in w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu oraz Katowicach.
W styczniu wystartowała kampania Blue City na spektakularnym nośniku w Warszawie.
W Grudniu wystartowała kampania dla Lavazza.
Wielkoformatowe ekspozycje pojawiły się m.in. w Warszawie.
Prestige MJM ponownie w grudniu. Tym razem na spektakularnych ścianach w Warszawie, Wrocławiu oraz Poznaniu.
W grudniu rozpoczęła się kampania HBO GO promująca serial - Wataha.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się na największych ścianach Warszawie.
W listopadzie wystartowała kampania HBO GO promująca nowy serial - Mroczne Materie.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się na topowych ścianach Warszawie.
Kontigo na wielkim formacie w Listopadzie.
Spektakularna reklama eksponuję się w Poznaniu - Dworzec PKP / Avenida.
W listopadzie wystartowała ogólnopolska kampania Motoroli.
Ekspozycje pojawiły się m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach oraz Łodzi.
W październiku rozpoczęła się wielkoformatowa kampania Centrum Handlowego Westfield Arkadia.
Na nośnikach wielkoformatowych w październiku realizowana jest kampania dla Prestige MJM.
Reklamy są eksponowane między innymi w Centrum Warszawy oraz na topowej lokalizacji Rondo Waszyngtona, vis a vis Stadion Narodowy.
W październiku swoją kampanię kontynuuje Samsung.
Wielkoformatowe reklamy eksponują się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz Gdańsku.
Jesienna ramówka Polsatu wystartowała na topowych lokalizacjach w Warszawie i Gdańsku.
We wrześniu swoją wielkoformatową kampanię rozpoczął Samsung. Reklamy pojawiły się w Wrocławiu, Krakowie oraz Katowicach.
We Wrocławiu na spektakularnej lokalizacji wystartowała kampania dla Wranglera.
W sierpniu wystartowała kampania dla PEPSI.
Spektakularna reklama pojawiła się w Warszawie.
W sierpniu swoją wielkoformatową kampanię kontynuuje FreeNow. Reklamy pojawiły się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku.
Na topowych lokalizacjach w Warszawie oraz Krakowie, swoją kampanię rozpoczął organizator koncertów Prestige MJM.
W lipcu wystartowała kampania dla Netflix. Wielkoformatowe siatki pojawiły się m.in w Warszawie.
Na wielkoformatowej siatce w Gdyni rozpoczęła się kampania dla Red Bull, promująca konkurs lotów.
W lipcu rozpoczęła się kampania dla aplikacji Free Now. Spektakularne reklamy pojawiły się w Warszawie i Gdańsku.
W czerwcu na spektakularnej lokalizacji w Warszawie wystartowała kampania Samsung.
Kampania promująca koncert IL VOLO wystartowała na jednej z wielkoformatowych ścian we Wrocławiu.
W Warszawie na wielkoformatowej ścianie rozpoczęła się kampania organizatora koncertów promującego koncert Bon Jovi.
No nośnikach wielkoformatowych wystartowała kampania dla Itaki.
Reklamy pojawiły się na topowych lokalizacjach.
W maju wystartowała kampania dla marki Etam. Spektakularne ekspozycje pojawiły się w Warszawie oraz Krakowie.
W maju rozpoczęła się kampania dla Samsunga. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Katowicach oraz Wrocławiu.
W kwietniu wystartowała kampania dla Samsunga. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie, Katowicach oraz Wrocławiu.
Prestige MJM na wielkim formacie w Kwietniu. Reklamy eksponują się w Poznaniu i Gdańsku.
W kwietniu rozpoczęła się kampania dla Banku BNP PARIBAS.
W marcu wystartowała kampania dla Polsat. Reklamy pojawiły się na największych ścianach w Warszawie.
Itaka rozpoczęła w marcu kampanię z okazji 30 lat. Wielkoformatowe nośniki pojawiły się m.in w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Szczecinie i Bydgoszczy.
Prestige MJM ponownie na wielkim formacie. Reklamy pojawiły się w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz Gdańsku.
W lutym na spektakularnej lokalizacji w Warszawie - Riviera, eksponuję się w wersji oversize Netflix.
W lutym wystartowała kampania promująca nowy film - Planeta Singli.
HBO GO promuje nowy sezon na wielkoformatowych ścianach Braughman Group Media w samym centrum Warszawy.
W styczniu wystartowała kampania organizatora koncertów.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się m.in w Warszawie i Katowicach.
My Taxi rozpoczęło w styczniu kampanię na topowych lokalizacjach Braughman Group Media.
Spektakularne ekspozycje pojawiły się we Wrocławiu, Poznaniu, Katowice oraz Łodzi.
W grudniu wystartowała kampania dla marki Lavazza.
Wielkoformatowa Coca - Cola eksponuję się w grudniu na jednej z największych ścian w Warszawie.
W Krakowie, na wielkoformatowych powierzchniach promuje się Fitness Platinium.
W listopadzie wystartowała kampania promująca koncerty.
Reklamy pojawiły się w Warszawie, Wrocławiu oraz Łódź.
Rozpoczęła się kampania dla marki Kontigo.
Wielkoformatowa reklama pojawiła się w Poznaniu - PKP.
W październiku swoją wizerunkową kampanię rozpoczęła Itaka.
W październiku na nośnikach wielkoformatowych Braughman Group Media wystartowała kampania dla ETAM.
Swoją kampanię rozpoczęła marka odzieżowa Guess.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się w Warszawie i Gdańsku.
We wrześniu wystartowała kampania dla Santander. Reklamy pojawiły się na największych ścianach.
Wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla Samsunga. Tym razem reklamy pojawiły się miedzy innymi w centrum Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Gdańska.
We wrześniu na największych nośnikach Braughman Group Media wystartowała kampania dla Polsatu.
W centrum Warszawy na spektakularnej lokalizacji wystartowała kampania Fuze Tea.
W sierpniu na wielkoformatowej ścianie wystartowała kampania dla Adidasa.
W sierpniu swoją kampanię rozpoczęła Itaka. Reklamy pojawiły się m.in w Warszawie, Wrocławiu i Katowicach.
W lipcu na spektakularnej powierzchni we Wrocławiu wystartowała kampania dla Lokum Deweloper.
Organizator koncertów - Prestige MJM pojawił się w lipcu na największej reklamie w hali Dworca Centralnego w Warszawie.
W lipcu swoją kampanię kontynuuje Samsung. Reklamy pojawiły się w największych miastach.
W czerwcu wystartowała kampania dla Samsunga. Reklamy pojawiły się w Poznaniu, Wrocławiu oraz Katowicach.
W czerwcu swoją wizerunkową kampanię rozpoczęła Coca-Cola. Reklamy pojawiły się na największych nośnikach Braughmana.
Do czerwcowych kampanii dołączył Mercedes. Jego spektakularne reklamy pojawiły cię w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz w Katowicach.
W maju wystartowała kampania dla marki Samsung. Wielkoformatowe reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach.
We Wrocławiu w maju swoją ekspozycję rozpoczęła kampania Pizza Portal.
W Warszawie na Rondzie ONZ wystartowała kampania Douglas.
Wielkoformatowe reklamy pojawiły się także w Krakowie oraz Gdańsku.
W kwietniu wystartowała kampania dla Itaki. Reklamy pojawiły się m.in w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu.
Na najbardziej spektakularnych lokalizacjach Braughman wystartowała kampania dla Porshe, m.in. w Katowicach - Korfantego/Oversize.
W maju rozpoczęła się kampania Tesco. Spektakularna reklama pojawiła się w Krakowie, ul. Słowackiego.
W marcu wystartowała kampania dla Rainbow. Reklamy pojawiły się na wielkoformatowych powierzchniach w Warszawie.
W marcu na spektakularnych lokalizacjach w Warszawie, m.in Riviera/Oversize rozpoczęła się kampania Polsatu promująca wiosenną ramówkę.
W marcu wystartowała kampania napoju Fuzetea. Reklamy pojawiły się na największych ścianach m.in. w Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu.
W lutym na wielkoformatowej powierzchni w Katowicach vis a vis Galerii Katowickiej wystartowała kampania dla IKEA.
W lutym na mega narożniku w Krakowie rozpoczęła się kampania organizatora koncertów Prestige MJM.
Calvin Klein z najnowszą odsłoną rozpoczął wielkoformatową ekspozycję w samym centrum Warszawy.
W styczniu swoją wielkoformatową ekspozycję zaznaczyła firma Eobuwie.
Reklama pojawiła się we Wrocławiu.
W Katowicach na mega ścianie przy Al. Korfantego wystartowała kampania dla Banku ING.
W styczniu wystartowała kampania dla Itaki, reklamy pojawiły się we Wrocławiu i Warszawie, m.in na Dworcu Centralnym - hala główna.
Na Placu Szewczyka w Katowicach wystartowała kampania dla Tommy Hilfiger.
W grudniu rozpoczęła się kampania dla marki Kontigo.
Wielkoformatowa reklama pojawiła się w Poznaniu - Dworzec Główny.
W grudniu w samym Centrum Katowic eksponuje się spektakularny Polsat.
W listopadzie wystartowała kampania dla ITAKI. Wielkoformatowe powierzchnie pojawiły się na najbardziej spektakularnych ścianach.
Do listopadowych kampanii dołączył Samsung. Jego reklamy pojawiły się m.in. we Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie, Katowicach i Łodzi.
W listopadzie wystartowała kampania dla PWC. Wielkoformatowa reklama pojawiła się w centrum Warszawy - Riviera.
W październiku w Warszawie na spektakularnej ścianie na Al. Jana Pawła II / Al. Solidarności wystartowała kampania dla stacji telewizyjnej TV4.
Na nośnikach wielkoformatowych wystartowała w październiku kampania dla Samsunga. Reklamy pojawiły się w największych miastach Polski.
W październiku na topowej wielkoformatowej lokalizacji w samym centrum Warszawy - Rondo Dmowskiego rozpoczęła się kampania dla HBO.
Wrześniowe ekspozycje wielkoformatowe na nośnikach Braughman Group Media rozpoczęły kampanię reklamową telewizji Polsat, przedstawiającą jesienną ramówkę stacji. Reklamy eksponują się na flagowych nośnikach, m.in. Riviera front+bok.
1 września wystartowała kampania dla marki Felix. Tym razem wielkoformatowa reklama pojawiła się na spektakularnym nośniku w Krakowie - Rondo Mogilskie.
We wrześniu na nośnikach wielkoformatowych Braughman Group Media wystartowała kampania dla Samsunga.
Reklamy pojawiły się m.in. w Krakowie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu.
W sierpniu na wielkoformatowych nośnikach Braughman Group Media wystartowała kampania dla Nike.
Reklamy pojawiły się na pięciu powierzchniach w Warszawie.
Kampania Piwa Żywiec wystartowała w sierpniu na topowej lokalizacji w Centrum Warszawy.
Braughman Group Media w sierpniu realizuje kampanie dla marki Samsung.
Reklama pojawiła się na jednej z największych powierzchni w Warszawie.
W lipcu na wielkoformatowym nośniku w Łodzi wystartowała kampania dla BMW.
W lipcu na flagowym nośniku Braughman Group Media w Gdańsku / Zieleniak, wystartowała kampania dla piwa Żywiec.
Kampania nowego modelu Jeep wystartowała w lipcu na wielkoformatowych nośnikach Braughman Group Media. Reklamy pojawiły się m.in. w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu.
W czerwcu na wielkoformatowych nośnikach Braughman Group Media wystartowała kampania dla Mercedesa.
Reklamy pojawiły się m.in w Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
Na wielkoformatowym nośniku w Poznaniu - PKP Poznań Główny, wystartowała kampania dla piwa Lech.
W czerwcu na nośnikach Braughman Group Media wystartowała kampania dla marki odzieżowej Forever 21. Wielkoformatowe reklamy eksponują się w Warszawie m.in. przy Rondzie ONZ.
W maju wystartowała kampania dla marki Samsung. Wielkoformatowe reklamy objęły największe miasta, m.in. Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Łódź i Katowice.
Na wielkoformatowych nośnikach wystartowała realizowana na wyłączność kampania dla Chiquita. Reklamy pojawiły się w Warszawie i Poznaniu.
W maju na spektakularnym nośniku wielkoformatowym wystartowała kampania dla City Handlowy.
Reklama tym razem pojawiła się w Warszawie - Riviera
W kwietniu na Dworcu PKP w Poznaniu wystartowała kampania dla BMW. Wielkoformatowa reklama promuje nowe BMW Serii 5.
W kwietniu wystartowała kampania dla Lavazza zrealizowana na wyłączność przez Braughman Group Media. Reklama o wielkości ponad 2400 m2 pojawiła się w Warszawie przy Rondzie ONZ.
Braughman Group Media realizauje w kwietniu kampanię dla kanału telewizyjnego 13 ULICA, który promuję swój nowy serial CHANCE. Reklamy pojawiły się w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.
W marcu Braughman Group Media realizuje kampanię dla BMW. Reklamy pojawiły się w Warszawie, m.in. na Al. Jerozolimskich /ul. Krucza.
Realizowana w marcu na wyłączność kampania dla MINI wystartowała na nośnikach Braughman Group Media. Reklamy swoim zasięgiem objęły największe miasta w Polsce.
W marcu rozpoczęła się kampania dla Showmax. Reklamy pojawiły się na najbardziej spektakularnych nośnikach Braughman Group Media.
W lutym wystartowała kampania dla sportowej marki NIKE. Olbrzymia reklama eksponuję się w Warszawie przy Rondzie ONZ.
W styczniu na nośnikach wielkoformatowych Braughman Group Media wystartowała kampania dla UPC. Powierzchnie znajdują się m.in. w Warszawie i Katowicach.
W styczniu została rozpoczęta kampania reklamowa lini lotniczych Ryanair. Jedna z ekspozycji została umieszczona na prestiżowym nośniku wielkoformatowym zlokalizowanym na rogu Al. Jana Pawła II / Al. Solidarności w Warszawie.
Po raz kolejny Braughman realizuje kampanię wielkoformatową dla Coca-Cola. Olbrzymia reklama o powierzchni ok. 1000 m2 pojawiła się w grudniu m.in. na najbardziej spektakularnej powierzchni Trójmiasta –Zieleniak / Wały Jagiellońskie.
W grudniu na nośnikach wielkoformatowych wystartowała kampania dla marki Wedel. Reklamy pojawiły się m.in w Warszawie, Łodzi oraz Wrocławiu.
W listopadzie wystartowała kampania dla Nespresso zrealizowana na wyłączność przez Braughman Group Media. Reklamy pojawiły się w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Katowicach.
Wystartowała kampania marki samochodowej Peugeot. Reklama pojawiła się m.in. w Warszawie-Hotel Gromada.
W październiku na nośnikach wielkoformatowych wystartowała kampania dla Wranglera.
Reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie, Łodzi, Gdańsku i Wrocławiu.
Od października br. w samym centrum Warszawy vis a vis głównego wejścia do Złotych Tarasów i Dworca Centralnego wystartowała nowa reklama wielkoformatowa o najwyższej jakości cyfrowej na polskim rynku i powierzchni ok. 100 m2.
1 września na nośniku wielkoformatowym w Warszawie wystartowała kampania dla Pepsi.
Reklama pojawiła się w Warszawie na Pl. Konstytucji.
1 sierpnia wystartowała kampania wielkoformatowa promująca rebranding RWE. Reklama pojawiła się w ścisłym centrum Warszawy na największej lokalizacji wielkoformatowej – UNIVERSAL FRONT + BOK.
W sierpniu wystartowała kolejna odsłona kampanii promującej koncerty Męskie Granie. Reklamy pojawiły się m.in. w centrum Warszawy - Riviera Front oraz we Wrocławiu - Powstańców Śląskich.
W czerwcu, na najbardziej spektakularnych nośnikach wielkoformatowych w Polsce rozpoczęła się kampania dla marki Surf. Reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku.
W czerwcu kontynuowana jest kampania dla marki Intersnack. Tym razem wielkoformatowa reklama pojawiła się na spektakularnym nośniku w Krakowie - Rondo Mogilskie.
W maju rozpoczęta została wielkoformatowa kampania promująca produkty Intersnack. Reklamy pojawiły się w ścisłym centrum Warszawy przy Rondzie Dmowskiego oraz w Katowicach.
W maju na spektakularnej lokalizacji w Krakowie - Rondo Mogilskie prezentuje się nowy SAMSUNG. Wielkoformatowe kampanie pojawiły się w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, oraz Wrocławiu.
W kwietniu na jednym z naszych flagowych nośników w Warszawie - Dom studencki Riviera - realizowana jest ekspozycja dla marki odzieżowej Wrangler.
Od kwietnia wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla Mazdy. Reklamy wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Marcowe ekspozycje wielkoformatowe na nośnikach Braughman Group Media rozpoczęły kampanię reklamową telewizji Polsat, przedstawiającą wiosenną ramówkę stacji. Reklamy eksponują się na flagowych nośnikach w Centrum Warszawy.
Ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla prestiżowej marki elektronicznej - Samsung. Tym razem reklamy pojawiły się miedzy innymi w centrum Wrocławia, Poznania, Krakowa, Katowic i Gdańska.
Interes Życia. Pod takim tytułem promuje się nowy spektakl Teatru Komedia. Spektakularna reklama eksponuje się przy najbardziej zatłoczonym rondzie w Warszawie - Rondzie Dmowskiego.
W lutym na wielkoformatowym nośniku w samych sercu Katowic – Pl. Szewczyka, wystartowała kampania piwa Żywiec, pod hasłem „Żywiec. Chce się Ż.”
W styczniu rozpoczęta została wielkoformatowa kampania promująca Costa Coffee. Reklama pojawiła się w na flagowym nośniku w centrum Warszawy - Universal Bok.
Wrześniowe ekspozycje wielkoformatowe na nośnikach Braughman Group Media rozpoczęły kampanię reklamową telewizji Polsat, przedstawiającą jesienną ramówkę stacji. Reklamy eksponują się na flagowych nośnikach, m.in. w Al. Jerozolimskich k. Rotundy / Universal Bok.
Po raz kolejny Braughman realizuje kampanię wielkoformatową dla Coca-Cola. Olbrzymia reklama o powierzchni ok. 1000 m2 pojawiła się w lipcu na najbardziej spektakularnej powierzchni Trójmiasta –Zieleniak / Wały Jagiellońskie.
W całej Polsce wystartowała spektakularna czerwcowa kampania outdoorowa dla szwedzkiej marki samochodowej Volvo. Reklamy pojawiły się miedzy innymi w centrum Warszawy, Gdańska, Katowic, Poznania, Łodzi i Szczecina.
W lipcu, na najbardziej spektakularnym nośniku wielkoformatowym w Polsce – Uniwersal w samym centrum Warszawy, realizowana jest wizerunkowa mega reklama dla T-mobile.
Na ponad 2400 m2 powierzchni reklamowej przy Rondzie Dmowskiego - Universal Front
realizowana jest kolejna odsłona kampanii Volkswagen. Tym razem reklamowany jest nowy Passat.
Od 1 lutego wystartowała kampania promująca nowe perfumy Katy Perry - Killer Queen na spektakularnej lokalizacji w Krakowie Rondo Mogilskie. Kampania promocyjna zapachu połączona jest z jedynym koncertem w Polsce Katty Pery, który odbędzie się w lutym w Krakowie.
W lutym na nośnikach wielkoformatowych w Warszawie wystartowała kampania dla UPC.
Kampania w lutym realizowana jest na wyłączność przez Braughman Group Media. Reklamy pojawiły się m.in. na Pl. Konstytucji, ul. Prostej oraz Placu Bankowym.
W listopadzie ma miejsce premiera kolekcji odzieżowej Anji Rubik dla marki Mohito. Braughman Group Media realizuje na wyłączność kampanię wielkoformatową na terenie całej Polski. Spektakularne ekspozycje zostały umieszczone na flagowych nośnikach OOH z portfolio Braughman przy głównych arteriach największych polskich miast m.in. Warszawy, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Katowic oraz Łodzi.
W listopadzie, Braughman Group Media na 9 swoich nośnikach realizuje ogólnopolską kampanię wielkoformatową dla ING Banku Śląskiego pod hasłem „Liczą się ludzie”.
Nośniki wielkoformatowe pojawiły się w top Premium lokalizacjach w głównych miastach Polski m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i Szczecinie.
Po raz kolejny Braughman Group Media w zasięgu ogólnopolskim realizuje spektakularną kampanię outdoorową dla marki Mk Cafe. Nośniki z przewodnim hasłem „Bukiet smaków w każdym łyku” eksponują się we wszystkich największych miastach w Polsce przy głównych arteriach komunikacyjnych.
1 października wystartowała kampania wielkoformatowa Tommy Hilfiger realizowana na wyłączność przez Braughman Group Media. Reklama pojawiła się w ścisłym centrum Warszawy na największej lokalizacji wielkoformatowej w Europie – UNIVERSAL FRONT
W październiku w centrum Warszawy eksponowana jest jedyna w Polsce siatka wielkoformatowa Kinder Niespodzianki. Reklama na Al. Jerozolimskich o powierzchni ponad 500 m2 promuje imprezę urodzinową, która odbędzie się na Stadionie Narodowym.
Braughman Group Media w październiku realizuje na wyłączność wizerunkową kampanię wielkoformatową dla Pramerica. W kampanii łącznie bierze udział 12 miast. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie na pl. Konstytucji, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku.
Na naszych TOPOWYCH nośnikach w Warszawie, Krakowie i Katowicach w kwietniu wystartowała wizerunkowa kampania dla Jaguara. Na wielkim formacie eksponowany jest najnowszy model XF.
W kwietniu na jednym z naszych flagowych nośników w Krakowie realizowana jest spektakularna ekspozycja dla Orlen Oil.
W kwietniu na flagowym nośniku Braughman Group Media w Gdańsku / Zieleniak, na ok 1000 m2 powierzchni reklamowej eksponowana jest Mazda 6.
W marcu we Wrocławiu, Braughman Group Media realizuje kampanię reklamową dealera marki Lexus. Ekspozycja została umieszczona na nośniku przy jednej z najbardziej znanej ulicy Wrocławia – ul. Piłsudskiego w pobliżu Rynku, Dworca Głównego oraz Galerii Dominikańskiej.
W marcu została rozpoczęta kampania reklamowa telewizji Polsat, przedstawiająca wiosenną ramówkę stacji. Jedna z ekspozycji została umieszczona na prestiżowym nośniku wielkoformatowym zlokalizowanym na rogu Al. Jana Pawła II / Al. Solidarności w Warszawie – głównym ciągu komunikacyjnym stolicy, gdzie krzyżują się trasy prowadzące do Centrum, na Żoliborz oraz Pragę. Drogi dojazdu do Centrów Handlowych – Złote Tarasy, Arkadia, Klif i Galeria Mokotów.
W marcu rozpoczęta została wielkoformatowa kampania promująca produkty Reebok’a. Reklamy pojawiły się w ścisłym centrum Warszawy, Gdańska oraz Katowic.
W paźdierniku na jednym z naszych flagowych nośników - Dom studencki Riviera - realizowana jest ekspozycja dla BGŻ Optima.
W październiku Braughman Group Media realizuje wizerunkową kampanię w Katowicach dla MK Cafe.
W Październiku wystartowała kolejna odsłona wielkoformatowej kampanii promującej linie lotnicze Lufthansa. Tym razem reklamy pojawiły się m.in. w centrum Warszawy, Gdańsku i Wrocławiu.
Na nośnikach wielkoformatowych Braughman Group Media w lipcu i w sierpniu realizowana jest pierwsza w Polsce kampania OOH dla Firefox. Reklamy eksponowane są w centrum Warszawy m.in. na pl. Konstytucji oraz na Domu Studenckim Riviera.
W sierpniu wystartowała kolejna odsłona kampanii promującej koncerty Męskie Granie. Reklamy pojawiły się m.in. w centrum Warszawy oraz w Poznaniu vis a vis Kupca Poznańskiego.
W sierpniu na nośniku Braughman Group Media w Gdańsku vis a vis Dworca PKP na ponad 1300 m2 powierzchni reklamowej eksponowane jest piwo Tyskie – główny sponsor Jarmarku Dominikańskiego.
Od marca wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla Reserved. Reklamy wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
W marcu Braughman Group Media realizuje na wyłączność wizerunkową kampanię w centrum Warszawy dla ORLEN Warsaw Marathon.
Braughman Group Media w marcu realizuje na wyłączność dla modowego giganta : TOMMY HILFIGER.nNośnik o powierzchni prawie 500 m² pojawił się w centrum Warszawy, tuz przy Rondzie Dmowskiego.
Reklamy wielkoformatowe pojawiły się m.in. w centrum Gdańsku – na spektakularnej nowości wielkoformatowej w portfolio Braughman Rondo Hucisko / Podwale Grodzkie / vis a vis Dworzec PKP / 2 strony
Ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla prestiżowej marki samochodowej – Infiniti. Tym razem reklamy pojawiły się miedzy innymi w centrum Wrocławia, Krakowa, Katowic i Poznania.
W październiku kontynuujemy rozpoczętą we wrześniu ogólnopolską kampanię dla SKYN. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie i Wrocławiu.
W lutym wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla CITI Handlowy. Kampania realizowana jest przez Braughman na wyłączność. Reklamy pojawiły się w centrach największych miast m.in. w Warszawie na pl. Bankowym, Wrocławiu i w Poznaniu.
W lutym na nośniku wielkoformatowym Braughman w Warszawie – Krucza / Al. Jerozolimskie realizowana jest kampania OOH dla kanału AXN
Już po raz kolejny Braughman realizuje kampanię wielkoformatową dla Nokia. Reklamy promujące nowy model LUMIA pojawiły się m.in. w centrum W-wy (Rotunda) oraz w Poznaniu vis a vis Starego Browaru.
Braughman Group Media w grudniu realizuje na wyłączność kampanię reklamową dla BMW Mini z elementem 3D. Niestandardowy nośnik o powierzchni 700 m2 zlokalizowany jest w W-wie – Krucza 10/ Smyk.
W grudniu już po raz kolejny wystartowała kampania dla Pramerica, nośniki wielkoformatowe pojawiły się w Warszawie m.in., na Al. Jana Pawła II / Al. Solidarności.
Na nośniku należącym do Braughman Group Media w samym centrum Warszawy – Al. Jerozolimskie vis a vis Rotundy realizowana jest długoterminowa kampania wielkoformatowa dla KIA.
Już po raz kolejny Braughman Group Media realizuje na wyłączność ogólnopolską kampanię wielkoformatową dla Infiniti. Nośniki pojawiły się m.in. w Warszawie na pl. Konstytucji, Puławskiej, Krakowie i Katowicach.
Od 1 listopada wystartowała kampania reklamująca nowy smartphone Nokia N9.Reklama pojawiła się na ponad 500 m2 powierzchni reklamowej w samy centrum Warszawy na Al. Jerozolimskich koło Rotundy.
Od 1 października wystartowała kolejna ogólnopolska kampania reklamowa Bridgestone. Reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie.
Już po raz kolejny w tym roku na nośnikach Braughman Group Media reklamowane są premiery filmowe dystrybuowane przez Forum Film. Tym razem reklamy pojawiły się w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi.
W październiku na nośnikach wielkoformatowych Braughman Group Media rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjna banku Credit Agricole. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie.
Od września wystartowała nowa lokalizacja OOH Braughman Group Media. Nośnik o powierzchni ponad 1400 m2 zlokalizowany jest u zbiegu Chorzowskie i Żelaznej vis a vis Silesia City Center.
Po raz kolejny Braughman Group Media realizuje na wyłączność kampanię wielkoformatową dla Egiptu. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie na Rondzie ONZ, Katowicach, Wrocławiu i Częstochowie.
Na nośnikach wielkoformatowych w Warszawie należących do Braughman Group Media d 1 września wystartowała kampania wielkoformatowa Vectry. Reklamy pojawiły się m.in. przy Rondzie ONZ oraz na Kruczej.
01.08 wystartowała we Wrocławiu kampania OOH wspierająca otwarcie sklepu KappAhl w Arkadach Wrocławskich. Kampania realizowana jest na wyłączność przez Braughman na nośniku Pl. Dominikański/ P.Skargi.
1 sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla PZU. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się w głównych miastach Polski m.in. w Warszawie na Rondzie Waszyngtona.
Od 3 m-cy na nośnikach Braughman Group Media realizowana jest silnie wizerunkowa kampania telefonii komórkowej T – Mobile. Kampania ma miejsce w głównych miastach Polski m.in. na nośnikach OOH w Warszawie i Poznaniu.
01.07 zadebiutował w powiększonym rozmiarze nośnik wielkoformatowy Braughman. Na prawie 1400 m2 powierzchni reklamowej na skrzyż. Al. Solidarności i Al. Jana Pawła II eksponowana jest reklama napoju Nestea.
Od 01.07 wystartowała ogólnopolska kampania promująca otwarcie Stadionu we Wrocławiu. Reklamy wielkoformatowe na nośnikach Braughman pojawiły się m.in. w centrum Warszawy, Wrocławia i Krakowa.
W Poznaniu od 1 lipca na dwóch lokalizacjach wielkoformatowych wystartowała kampania OOH Red Bull X Fighters. Kampania realizowana jest na wyłączność przez Braughman Group Media.
Od 01.06 wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla Forum Film. Na nośnikach OOH komunikowany jest film animowany Auta 2 w wersji 3D m.in. w Poznaniu, Gdyni, Łodzi i we Wrocławiu.
Pierwsza w Polce kampania wielkoformatowa Polo Ralph Lauren. Reklamy eksponowane są na dwóch lokalizacjach wielkoformatowych w centrum W-wy na pl. Bankowym oraz na skrzyż. Kruczej z Al. Jerozolimskimi.
Kampania outdoorowa dla HTC realizowana jest na wyłączność na dwóch nośnikach Braughmana w Warszawie: Bracka/ Chmielna vis a vis Traffic Club oraz Al. Jerozolimskich koło Rotundy.
Na ponad 3000 m2 powierzchni reklamowej m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu pojawiły się reklamy zachęcające do wypoczynku na wybrzeżu Morza Czerwonego.
W największych miastach Polski wystartowała kampania reklamowa dla marki odzieżowej F&F. Reklamy pojawiły się m.in. w Warszawie u zbiegu Al. J.P. II i Al. Solidarności oraz w Krakowie na Al. Krasińskiego.
Już po raz kolejny wystartowała ogólnopolska kampania wielkoformatowa dla opon Bridgestone. Tym razem wielkoformatowe reklamy pojawiły się na lokalizacjach Braughman w Warszawie, Poznaniu i we Wrocławiu.
Nowy model marki Mercedes eksponowany jest na 400 m2 spektakularnej nowości wielkoformatowej u zbiegu Chałubińskiego i al. Jana Pawła II. Jest to nowa lokalizacja w portfolio Braughman.
Reklamy eksponowane są w centrum Warszawy, m.in., na ponad 1000 m2 na Jana Pawła II/ Al. Solidarności oraz u zbiegu Nowego Światu i Świętokrzyskiej i na Al. Jerozolimskich przy skrzyżowaniu z Kruczą.
W Al. Jerozolimskich vis a vis Rotundy na ponad 500 m2 eksponowana jest karta World Mastercard. Jest to jedyny nośnik wielkoformatowy w kwietniowej kampanii wspierający systemową kampanię OOH.
W całej Polsce wystartowała spektakularna kampania outdoorowa dla francuskiej marki samochodowe Peugeot. Na ponad 4000 m2 eksponowany jest kolejny model marki sygnowanej lwem.
W W-wie wystartowała pierwsza od wielu lat kampania outdoorowa dla prestiżowej włoskiej marki Emporio Armani. Jedyna wielkoformatowa reklama eksponowana jest na ponad 200 m2 przy Rondzie Waszyngtona
Od 1 marca wystartowała ogólnopolska kampania OOH dla luksusowej marki samochodnej LEXUS. Nośniki wielkoformatowe Braughman pojawiły się m.in. w Warszawie, Poznaniu i Krakowie i we Wrocławiu
Kolejna odsłona dla Infinity. Tym razem model „M” eksponowany jest na ponad 300m2 powierzchni reklamowej na Pl. Bankowym. Jest to pierwsza realizacja BGM na tej lokalizacji.
W Krakowie wystartowała kampania wielkoformatowa dla BMW. Na nośniku na Al. Krasińskiego vis a vis DT Jubilat eksponowane są samochody z napędem 4x4.
Na zbiegu Nowego Światu i Świętokrzyskiej w Warszawie wystartowała kolejna kampania OOH dla luksusowej biżuterii Frey Wille. 200m2 powierzchni reklamowej eksponuje jedyny w Polsce salon Frey Wille.
Od stycznia na ponad 2000 m2 powierzchni reklamowej wystartowała ogólnopolska kampania dla Paribas Fortis. Nośniki wielkoformatowe pojawiły się m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu.
W styczniu wystartowała ogólnopolska kampania dla radia Planta FM. Kampania na nośnikach Braughman realizowana jest m.in. w Warszawie i w Łodzi.
W styczniu wystartowała kampania prestiżowej marki samochodowej Infinity. Na nośniku w samych centrum Warszawy (al. Jerozolimskie/koło Rotundy) na ponad 500 m2 powierzchni eksponowany jest nowy model M.
Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa dla Nespresso. Twarzą kampanii jest amerykański aktor George Clooney. Eleganckie layouty pojawiły się m.in. w Warszawie (m.in. na Pl. Konstytucji) i w Krakowie.
Na ponad 2500m2 powierzchni reklamowej w centrum Warszawy przy Rondzie ONZ, już drugi miesiąc realizowana jest kampania Telekomunikacji Polskiej. Jest ona kontynuacją listopadowych działań outdoorowych.
W Warszawie i w Poznaniu już po raz kolejny w tym roku wystartowała kampania dla VW. Tym razem na wielkim formacie eksponowany jest nowy Pasat.
Od 1 listopada wystartowała wielkoformatowa kampania dla TP SA. Na ponad 2500 m2 powierzchni reklamowej w ścisłym centrum Warszawy na Rondzie ONZ prezentuje mega siatkę wielkoformatową.
Na ponad 500 m2 powierzchni reklamowej w samym centrum Warszawy na Al. Jerozolimskich vis a vis Rotundy wystartowała kampania dla Superpharm. Komunikowane są super promocyjne ceny perfum.
Na nowej lokalizacji Braughmana, w Warszawie ul. Chmielnej eksponowany jest 4 Festiwal Filmów Rosyjskich w Polsce - Sputnik.
1 września rozpoczęła się spektakularna odsłona dla TVN, jako wsparcie jesiennej ramówki. W samym centrum Warszawy, na Rondzie ONZ komunikowany jest nowy sezon serialu 'Usta Usta'.